8 Juli - Kstad dagarna inleds

Tjo Bloggis
Så var de dags igen för sommarens höjdpunkt. Festival i precis lagom storlek, med härlig musik, trevliga pratstunder god mat och mkt dans :) Kvällen börjar med alien - Brave new love, som jag redan lyssnat på åtminstonde 20 ggr så ska bli kvällens höjdpunkt. Strax bär de av till en av pontus kompisar för att så smånigom mötas upp med syrran på stan och äta langos, väldigt kul att hon tar sig hit :) Annars då? Inte hört ngt ifrån frida sen i fredags så antar att de tog slut innan de ens hunnit börja, så de är bara att ta nyga tag och leta vidare. Skam den som ger sig :P

Andra nyheter är att mitt hundjobb äntligen har gett resultat, ska ta hand om en valp under resterande delen av sommaren inklusive hösten :) Det blir bra träning när jag själv skaffar valp någon gång i framtiden jag har iaf inga antika och värdefulla grejer den kan äta upp haha. Nu är de tid för "sara perche ti amo" Innan jag beger mig mot stan.

/Mana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0