Love is a game that two can play and both win

Tjo Bloggis
Var bara tvungen att citera ovanstående :P Tycker de är så klockrent, förhoppningsvis känner någon även igen de då jag använt de flitigt i min e-dating som slogan med goda resultat. E-datingen har även börjat vakna på allvar senaste veckorna och visst är jag tillbaka på rätt spår igen. I Fredags var jag på ny date och träffade en tjej ifrån lund. Hon hade aldrig tidigare träffat en kille som hon mött på nätet så lite speciell kände jag mig :P Efter ett otroligt underbart väder och faktiskt stor spänning träffades vi på stortorget i lund och begav oss på en långpromenad. De hela var inte speciellt händelserikt men vi fick prata av oss ordentligt iaf, ngt jag saknar i livet just nu, speciellt utan daniel i korridoren. Alltid lika kul att prata Harry Potter med ngn även om böckerna har några år bakom sig nu. Efter ett par timmars prommenad och prat tacka vi för oss för denna gången och bestämde att höras av i nästa vecka. Fredagen fortsatte sedan i lugn takt med middag hemma i lund.

Nu är jag dock åter i kstad efter en släkt träff och ett snabbt besök i humlesjö och jag kunde inte låta bli att försöka skriva till ngn mer, känns som viljan verkligen har hittat tillbaka, vilket säkert kan vara kopplat med sommaren. Spray har infört en relativt ny praktiskt funktion som gör att man bara hittar nya medlemmar sen en vecka tillbaka, lite stalkigt känns de att va på dom direkt men men :P Alla verkar svara nu iaf kanske vågar dom inget annat med min... annorlunda presentation. Den är rolig iaf :P
Så Ikväll när jag logga in verkar jag ha en ny trevlig tjej att prata med som dessutom trivs med tv-spel kan nog bli spännande :P Sen maila jag dessutom en till nu när jag ändå är igång de känndes lika bra.

Annars då? Hade ett givande samtal med kusinerna under släkt träffen om tjejer och kunde inte låta bli att nämna dig bloggis, har ju trots allt mkt erfarenheter tillsammans med dig. Sen nu när kristianstad dagarna närmar sig ska de bli väldigt kul att skriva i dig, precis som de förra två sommrarna, någonting verkar alltid bli tokigt under den veckan haha.

Annars händer inte så mkt jag kämpar på och letar efter den perfekta tjejen, saknar känslan jag fick efter första kvällen med sofia. Kanske är jag inte helt redo ännu bloggis? Eller så var den kvällen bara för bra för att vara sann, vem vet. Kärleken finns väll där någonstans?

Glädjen och harmonin verkar iaf har hittat tillbaka till mig ordentligt nu under juni månad så vem vet vad de kommande 5 veckorna kan bjuda på?

"Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts."

/Mana "The Stuff Of Which Magic Is Formed"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0