17 Juni

E vola vola si sa bloggis!
Har bestämt mig för att lära mig "var ska vi sova inatt" på Italienska nu i sommar går faktiskt ganska bra :) Gårdagen bjöd på sommarkortets första och långt ifrån sista utflykt. Först bar de tidigt på morgonen av till limhamn där pappa och jag åkte ute och fiskade. Vi drog upp hela fem stycken torsk på ett par timmar och middagen efteråt var super :) Efter fisketuren drog christian och jag till lomma där vattnet var för kallt för mig :P Lyckades även få för mkt sol på öronen av alla ställen så är alldeles öm i dom idag. Senare på kvällen blev de en utflykt till en annorlunda träkoja nere vid dammarna och pizzaätning. Kvällen avslutades med övernattning i christians väldigt stökiga lägenhet :). I förmiddags bar de sedan åter till kstad ska försöka vila i helgen och låta solbrännan försvinna för att pånytt åka till lund på Måndag.

Ishockeyn är nu helt slut för året då boston tog sin första vinst sedan 1972 de är väll bara att säga grattis och hoppas att flyers kan fixa de nästa år. Ingen hockey på flera månader nu känns motigt men känner på mig att denna sommaren kan bli lika härlig som 2009, känner mig upplyft för första gången sedan januari och de brukar ge bra resultat både i vänner och i kärlek, så vem vet vad som kommer hända bloggis?

Nu blir de till att fortsätta se "charmed" Prue dog igår så hela serien har fått en märklig ton men men 5 säsonger kvar så jag gissar på att de löser sig ändå.

/Mana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0