29 Juni

Tjo bloggis
Sommaren har börjat på riktigt denna veckan med härligt väder varje dag, tråkigt nog har jag knappt kommit ut alls ska försöka ordna upp åhus utflykterna tills nästa vecka. Hade behövt komma iväg en sväng och på lördag bär de av till humlesjö de ska bli super kul :) Dock innan dess, på fredag ska jag på en ny date det känns mkt lättare denna gången och frida som hon heter verkar väldigt trevlig, så hoppas på en trevlig dag både fredag och lördag. Annars har jag hittat kontakten med mina gamla helsingborgskompisar igen och de känns verkligen roligt då kstad är helt död nu under sommaren. Längtar tills sommarkursen går igång jag måste bara kontrollera så jag faktiskt är anmäld först, har mailat både de ansvariga och kursen börjar inte förens 18 juli så är ute i hyfsad tid för en gångs skull :P

Nähä nu är de tid att gå ut en sväng och slappa i solen har tre nya harry-borsch att plöja igenom :)

/Mana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0