Äntligen Juni

Tjo Bloggis
Så var de juni igen, förra veckan bjöd på tre härliga studentfester och i år skippade jag min mössa för att komma ifrån missförstånd... trodde jag. Tog inte många minuter innan jag blev frågad om jag läste teknik när jag berättade för den unga damen att jag gått ut för 6 år sen trodde hon knappt på mig haha. Kanske är jag ung för evigt bloggis? Vissa delar av mig känns fortfarande väldigt unga men de är väll som min gamla kennel ledare sa "han hundar växer aldrig upp, precis som hos oss människor" Och visst e de så? :P Helt vuxen kommer jag aldrig bli.

Sommaren har börjat ordentligt nu iaf med varmt väder och massor med ledighet. Tråkigt nog har daniel åkt tillbaka till gbg så korridoren kommer vara stendöd i 2 månader nu. Som vanligt hoppas jag på en ny trevlig granne till hösten är osäker på hur många rum som ens är tagna här.

Hockeyns kanske sista match för säsongen går av inatt canucks leder över bruins med 3-2 och kan avsluta säsongen med sin första vinst någonsin, stort för dom! Hade känts kul att få in ett par svenskar till i stanely cup vinster.

Vad händer annars då? Tja inte så värst mkt pratar knappt alls med sofia just nu antar att vi behöver ett tag ifrån varandra då de har varit intensivt under större delen av de gånga 18 månaderna istället försöker jag att träffa ngn annan. De är dock inte mkt lättare än vad de har varit tidigare och motiveringen finns inte riktigt där, känns ungefär som att försöka sova utan att vara trött för man känner sig tvingad till de. Men men de ska nog lösa sig till sist. Har ett par veckor att ta i tu med nu får se vad jag ska hitta på, har 5 säsonger kvar av förhäxad att se igenom innan sommaren är slut. Sen andra juli är de släktträff uppe i sommarstugan de ska bli väldigt kul :) Sen i mitten av juli börjar jag min sommarkurs och sen är de ju kstad dagarna ngn gång i sommar oxå. Så de ska nog lösa sig till sist.

Jaja nu är de helt klart tid för sommar:
http://www.youtube.com/watch?v=nYuhKf3UWUo&feature=related

Ingen sommar utan den :P

/Mana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0