En del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig

Tjo Bloggis
Solbrännan håller i sig men har iaf blivit lite bättre nu än sist. Har spenderat helgen inomhus och inte gjort ett skit :/ Vill ut igen men ska lugna mig till måndag. Har iaf gott om solkräm sen förra året så näste gång ska jag klara de bättre.

Livet annars då? Ja de e väll ganska likt som de var sist jag kämpar med italienskan och råkade tidigare idag snubbla över en ledin låt "Jag har vaknat mitt i natten av tystnaden och önskat att du sov här bredvid mig igen". Känner igen de där det är utan tvekan de sämsta med att vara singel :( Saknaden speciellt på kvällarna är ibland väldigt svår men men jag försöker hålla hoppet uppe om att det var bäst att de gick som de gjorde. Har träffat en ny tjej ifrån lund som jag pratat med i ett par veckor får väll hoppas hon kan fylla tomrummet i sängen, även om hon aldrig kommer bli en ny varg :(

För Sofia bloggis må hennes liv lösa sig till sist och må hon hitta sig själv igen.

/Mana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0