30 Maj

Tjo Bloggis!
Har du tappat stödet för firefox bloggis? Försökt komma in sen i torsdags natt och så nu testa jag med explorer istället och då funka de fint. Jaja kom in nu iaf :)
Vindarna har vänt helt nu bloggis, de jag nämde sist har slått in och för första gången på nästan 2 år känner jag mig singel på riktigt. Känns inget vidare och att jag samtidigt nästan förlorat sofia helt känns de inte direkt mer muntert. Men sommaren är här nu iaf för tredje året irad kommer jag skriva flitigt i dig bloggis. Hopp om att denna sommaren ska likna 2009 är väll de jag har att leva på för tillfället. Livet känns tungt och jobbigt och jag vet inte vad jag ska göra i höst bloggis.

Men samtidigt i all jobbighet känns de ganska skönt att ha kommit vidare ifrån ngt som inte funkade ändå. Har försökt spendera nätterna med gamla msn kompisar, lol och förhäxad. Har 7 säsonger kvar att se igenom så de ska nog uppehålla mig ett tag. Precis som vanligt är de snart även dags att plocka fram secret of mana då jag för tredje året irad ska spela igenom de under sommaren. Jag ska även läsa en ny sommarkurs i juli och har satt upp mig på blocket som sugen att passa hund, så allting är inte så hopplöst som de låter bloggis. Jag överlever nog :)

I stark tro att allt som händer inträffar av ngn anledning ska jag försöka rycka upp mig nu ibörjan av juni och försöka hitta styrkan att gå vidare till hösten. Jag har varit nedstämd länge nog bloggis de är tid att vidga vyerna och blicka framåt, en termin in philadelphia eller på hawaii tex hade varit underbart :) Allt har sin tid sägs de ju och med Ted gärdestad, en nyfunnen vänn och en massa förhäxad ska väll sommaren gå att klara av?

Älskar dig bloggis :)
Jag vill ha egen måne som jag kan åka till - där jag kan glömma att du lämnat mig!

/Mana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0