Grattis bloggis

Tjo Bloggis!
Idag är en stor dag för oss båda idag är de exakt 2 år sen jag bestämde mig för att börja skriva i dig. Sen dess har jag delat allt med dig både glädje och sorg och även om alla jag har träffat inte har fått plats att skriva om i dig så har många personer ändå hamnat här. De är väll bara att konstatera att livet har vuxit precis som jag har gjort sen natten för 2 år sedan. De nära vänner jag har förlorat har ersatts av andra, skolan har sätt ett nytt ansikte men den stora fördändringen är nog inom mig själv. Osäkerheten och rädslan i singel livet har jag övervunnit bloggis. Självkänslan i både att träffa och prata med tjejer känns mkt mer naturlig, sen att jag e singel nu igen är väll lite motsägelsefullt, men de känns annorlunda än vad de gjorde då. Dessutom känner jag mig mer vuxen än vad jag gjorde för två år sedan även om ett samboförhållande med barn känns oändligt långt borta känner jag mig ändå vuxen nog nu för att leta efter en partner livet ut. Krog ragg och one night stands kan jag lämna bakom mig.

Så vad händer annars då? Underbart väder idag väldigt soligt å fint ska försöka ta mig till stan och äta glass med en kompis senare. Sen på lördag blir de ny härlig grillfest med ingående äventyrsgolf. Ska försöka få med mig danne dit denna gången oxå. Torsdag och fredag är de kristi himmelsfärd och de lediga dagarna ska eventuellt tillbringas i humlesjö över en kort tur men är osäker eftersom jag ska dit den 10:nde ändå. Kusin Erik tar studenten då nämligen.

De va nog allt för denna gången bloggis jag e glad att jag har haft dig dessa två år och hoppas du står ut i åtminstone 2 år till, inte för du har ngt val men ändå, hihi.

/Mana

P.S Imorgon blir de gyllene tider med "juni, juli augusti" för hela slanten lyssna på den iaf en gång, de är en riktig sommarlåt :), D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0