15 November

Tjo bloggis
Tänkte inte skriva idag men snubbla över en gammal hederlig låt och bestämde mig för att dela med mig av en bit av låt texten:

"Men allting gick så snabbt, plötsligt var du bara här, mina fingrar fumlade och din blus den gled isär, du sa: Vill du bada skumbad och smeka mig varm, jag vet att du vill! Jag vill, åh..."

Visst låter de super härligt? Hela låten verkar passa in på mitt kärleksliv för tillfället, börjar helt klart bli tid att röra sig framåt. Dagen i övrigt har ikväll likt många andra dagar bjudit på mer film, men bla polisskolan som i sig är fullständigt underbar :) Just nu pågår hockeyn för fullt men jag tror jag ska ge upp för dagen och gå å lägga mig innan klockan blir allt för mkt.

Den som inte kunde gissa vilken låt jag syftade på kan hitta denna på:
http://www.youtube.com/watch?v=aOXw9Vfz14I&feature=related

Sov gott Kristianstad!

/Mana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0