27 November

Tjo Bloggis
Så var de återigen söndag och imorgon blir de nya föreläsningar. Helgen har spenderats i lund med hopp om middag och julskyltning. Då de har varit super stormigt idag ändrades planerna en bit och istället blev de lan och sedan tidig hemåtresa. Lyckades under gårdagen sammanfatta mina tankar i ett mail och väntar spänt på resultatet. De sägs att magkänslan är de viktigaste och i såna fall är jag rätt säker på hur de kommer gå.
Blä!
Jag hatar att vara singel.

Är trött å sliten just nu och även om terminen har varit bra både med korridoren fronten, vänner och skolan så är saknaden efter ngn helt enorm. Förhoppningsvis kommer de kännas lättare när säsongen har passerat jul och nyår.

"Take me to the magic of the moment on a glory night,
Where the children of tomorrow dream away
In the wind of change"

Ska försöka bättra på sovtiden denna vecka och se om jag kan hämta mer kraft till vardagen ifrån den biten. Om inte annat har jag iaf väldigt goda vänner som jag kan fira jul med. Som storfavoriten Leela uttrycker sig i futurama ”You’re lonely and I’m lonely but together we’re lonely together”

Härligt :)

 

Nåja livet går vidare även om kärleken inte alltid går som man vill. Jag är fortfarande relativt ung och har många fler chanser framför mig.

Ny Dag Nya möjligheter.

 

/Mana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0