28 November

Tjo Bloggis
Nu är de snart midnatt igen, kvällen har spenderats på föreläsning och sedan allt för mkt hemma. Har inte kommit igång ordentligt med plugget idag vilket börjar bli hög tid. Andra nyheter är att de inte blir ngt med Lisa, kan inte säga att jag är allt för förvånad dock utan de känns snarare bra att få veta ordentligt. Får sätta kurs mot andra tjejer och förhoppningsvis någon som inte bor fullt så långt borta.
Jag har börjat inse att jag är glad över livet ändå och de är ingen mening att stressa fram någon 4 veckors relation, bättre att ta något som känns bra i hela kroppen. Jag blev iaf en erfarenhet rikare, vilket alltid är bra.

Morgondagen bjuder på kursens och årets sista laboration, verkligen jätteskönt. Sen resterande delen av veckan är "ledig" och ska tillbringas med hårdplugg i bibblan.

Tänk att året snart är slut bloggis? Tänk så mkt nytt folk jag har träffat detta året, trots den skakiga våren känns ändå detta som ett av mina bättre år, ett år att gå vidare mot nya vyer och lämna sorgerna bakom sig. Det behövde jag verkligen. Dock återstår ca 3 veckor som utan tvekan kommer bjuda på överraskningar. För första gången sen september provade jag även på att maila ett par nya tjejer, vem vet vad som kommer hända nu? Envis och tålmodig är jag iaf utan tvekan :)

När december sen slutligen är slut börjar de nya året med mer naturkunskap och hopp om guld och gröna skogar. Kanske blir 2012 året jag slutligen vinner 3 miljoner? Vem vet :)

/Mana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0