3 November

Tjo Bloggis
Efter två helgalna kvällar kände jag behovet att skriva i dig igen. Gårdagen började med tentaplugg vilket har varit de största temat för hela veckan, men övergick sedan i kvällsfika med extra allt. Madde bidrog med sin del till de kaotiska fikan och blandade ihop en riktigt vidrig smörgås med bla majonäs, limesaft och müsli. Det var enormt vidrigt men jag kunde ju inte låta bli att smaka, andra modiga för kvällen var ogge samt madde själv.

Dagen idag började med en sväng i bibblan med gänget inklusive walter som precis som vanligt bidrog med sina visdomsord. Efter ytterligare en plugg sväng blev de taco-kväll med favoriterna. Kvällen fortsatte sedan med "silent hill" samt "shuttle" massa skratt, musik och kittling. Sen blev de en del kuddkrig oxå.

Just nu är hockeyn i full gång och philly leder med 3-1 med 20 min kvar att spela, självklart ses detta live med min nyfunne hockey kompis, härligt.

Morgondagen har mera pluggande att vänta då fredags tentan kryper närmare. Kan inte påstå att jag längtar till den men precis som vanligt kommer de vara skönt att ha de gjort. Sen när helgen kommer ska jag röra mig söderut till lund för att fira mamma. Med lite tur händer kanske även ngt annat kul nere i lund, dock är de ovist än så länge. Nästa vecka i sin tur är de tid för ny 10 veckors kurs med Bengt som kursansvarig, vilket känns super efter den flummiga kurs jag nyss haft.

/Mana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0