1 Oktober

Tjo bloggis
Idag är jag en tredjedel på vägen i livets resa och ska fira min 25 årsdag med vännerna. De ska utan tvekan bli nice :) Gårdagen bjöd på ännu en utgång med körsbärslikör och sällskapsspel. En för övrigt tom kår gav oss tillfälle att lira med vakten och de som jobba i kök/bar. De var härligt :)

Dagen ska snart börja med en utflykt till stan, här ska cykeln hämtas och färg inköpas. Sen ska jag färga håret helt grönt för att sen festa loss ikväll. Till min stora glädje kommer den sanna veteranen bygger förbi ikväll vilket ska bli skit kul. Efter allt galenskap under 2008 och 2009 känns de perfekt att ta igen de ikväll och pusha femman mot.. gamla, nya höjder. De hela kommer utan tvekan bli super nice.

Annat som händer sen i den kommande veckan är tex hockey premiären på torsdag (hoppas jag är ledig fredag annars missar jag den föreläsningen :P). Försäsongen har haft många höjdpunkter redan och nyförvärvet i Jagr har imponerat, ska bli kul att se han i riktiga matcher.

Jag har även träffat valpen lisa en gång till i veckan och varje gång jag e där känns de super kul att träffa hund igen. helgalna små voffsingar är utan tvekan de bästa som finns :)

Nu ska jag bege mig till stan för att börja dagen, givetvis blir de bild + uppdatering av kvällen imorgon eftermiddag.

/Mana "Forëvër young i want to bë"

http://www.youtube.com/watch?v=t1TcDHrkQYg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0