14 Oktober

Tjo bloggis!
Har precis avslutat en två dagars labb och ska nu njuta av en förhoppnigsvis inte allt för galen fest då jag ska upp tidigt imorgon, då jag åker till lund. I Lund ska jag på årets tredje date och hoppas det är mer givande än de andra två har varit. Om inte annat känner jag mig mer redo denna gången och vi har pratat längre så vi ser vad som händer helt enkelt. Jag lämnar rapport om de på söndag oavsett hur de går. När jag ändå är nere i lund på lördagen borde jag passa på att hitta på ngt mer med ngn, men är osäker på vad, så får se om de händer ngt. Annars blir de hemfärd på kvällen och hockey på natten :) Flyers har börjat bra denna säsongen utan ngn förlust ännu. Nhl har följt giroux sedan första matchen och påstått att han e påväg mot nytt person bästa med 82 mål, än så länge har han gjort mål i alla 3, hade ju varit sjukt kul om han nådde 50 i år :)

Livet annars rullar på har ingenting att klaga på då livet leker på de flesta punkter, har hamnat efter en bit med skolarbetet och ska försöka ta tag i de ordentligt på söndag. Hund lisa har jag även fått flitig kontakt med nu och är där ca en gång i veckan, tidigare idag var jag där en sväng och hon börjar verkligen känna igen mig sedan tidigare, de är kul :) Har även i dagarna med lite tur hittat en ny hockey-kompis får se hur de går med den biten.

/Mana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0