15 Oktober

Tjo Bloggis
Har haft en intressant dag idag, först och främst blev de återhämtning ifrån festen igår, sen eftermiddagen bjöd på dagens bästa inslag. Som jag nämde igår var de date dags idag och vi började i lätt skala med kaffe och småprat på espresso house i lund. Sedan var de självklart dags för den obligatoriska promenaden :) Trivs tjejerna inte med att gå är de inget för mig men de funka hur bra som helst denna gången. De hela kändes väldigt kul och vi får se vad framtiden har att bjuda på. Kunde inte låta bli att råd fråga google på skämt när jag nu kom hem och resultatet blev faktiskt bra :P

"Vattuman och våg: Mellan dessa två stjärntecken kan det uppstå en rolig och spännande relation. Båda två är utåtriktade och älskar det sociala livet och de kan kombinera sina vänskapskretsar mycket bra. Vattumannen tycker att vågen är sexig och spännande eftersom han/hon besitter så mycket värme. Den enda punkt där de inte förstår varandra är att vattumannen kan tycka vågen bryr sig alltför mycket om vad andra tycker."

"vågen är sexig och spännande eftersom han besitter så mycket värme" <3 De gjorde utan tvekan min kväll komplett haha.

Skämt å sido har ingen koll på när vi ska ses igen men jag ska ner till lund om tre veckor får se om jag hinner med en sväng till innan dess. Resterande biten av kvällen ska om jag orkar spenderas med hockey och i annat fall ska jag sova då dagen har varit väldigt lång :)

/Mana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0