22 Oktober

Tjo Bloggis
Vet att mitt förra inlägg sist slutade tvärt, de var tanken att skriva vidare under veckan men så har de inte blivit än så länge iaf. Gårdagen spanns just samma tanke vidare och jag insåg än en gång hur mkt jag förändrats sen 2008, kanske är jag vuxen ändå? Jag skulle gärna utveckla detta men de får precis som sist vänta tills ett annat tillfälle. Har tenta om en halvtimme och följer den väl mallen ifrån övningstentan kommer de gå bra, tyvärr kan jag inte mkt annat så gör den de inte kan de bli ordentliga problem.

Nåja, över till ngt annat roligare än en tenta så här på lördagen, veckan har förutom plugg bidragit med en del intressanta händelser. Har gett mig på utmaningen att spela igenom ff9 på lvl 1 och komiskt nog klarat mig bra än så länge. Dessutom har bekant skapen med kstad vännerna bättras på ännu ett steg, härligt :)
Men de kanske roligaste av allt som denna veckan hade planerat för mig är att jag ska träffa lisa igen en sväng nästa helg, när var jag senast på en andra date? För den läsaren med gott minne, lr ordentligt tålamod hittas de här i dig bloggis, senaste gången var 9 Augusti 2009! Svårt att tro, var har de 26 månaderna blivit av? Jag hoppas att de blir lika bra som förra gången, kanske ska jag ladda ner wallander? hahaha. De hade varit enormt komiskt om de blev wallander igen, men man ska ju va konservatist, de som en gång funkat brukar fungera igen, "if u do the same, the same thing will happen". Detta är ngt jag tror väldigt mkt på, ödet har en känsla för ironi och gillar att upprepa grejer. Så vem vet? Kanske blir de wallander ytterligare en gång, de börjar nästan kännas som min kärleksfilm :)
Givetvis är de inte samma sak utan johanna sällström, må hon för evigt vila i frid. Dock går de fortfarande att minnas henne genom de filmer hon faktiskt medverkade i, dessa var dessutom de bästa.

Nåväl ska inte spinna iväg på helgen allt för mkt, har trots allt en tenta att fixa idag och sen två labb rapporter att fixa i veckan innan de är filmdags. Börjar bli dags att ge sig av, helt klart tid för en sista sång innan allvaret börjar. Wish me luck bloggis!

Slager är oslagbart så här på morgonen för att skapa ett bra tenta humör :)
http://www.youtube.com/watch?v=cWtOeTwi6ds

/Mana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0