30 Oktober

Tjo bloggis
Idag blev de ny träff med lisa, vinst i ishockeyn samt sällskapsspel i korridoren. Med andra ord en lång härlig dag :)

Dagen började med en tur till stan för att träffa lisa, vi promenixa sedan bort till ica och handlade vad som behövdes för att laga lasange. I väntan på att köttfärsen sedan skulle tina hade vi långa diskussioner om bla ekologi, fåglar, inlärt betende hos djur samt människor. När sedan köttfärsen äntligen var tinad hjälptes vi åt att laga maten. Sen när den biten var klar såg vi "hitta nemo" och pratade lite till för att sedan avsluta kvällen med en ny promenix in till stan. Nästa vecka ska jag till lund och de verkade hyfsat hoppfullt om att ses igen på lördagen. Väldigt roligt :)

Kvällen fortsatte sedan med ett par runder kortspel och blev sedan en talisman runda för första gången på evigheter. Avslutningsvis har klockan precis ställts om och flyers vann första matchen på ett tag med 5-1. Nu ska jag dra mig mot sängen och eventuellt ge mig på en sväng final fantasy och försöka ta mig ur jäkla desert palace.

/Mana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0