8 Oktober

Tjo Bloggis
Gårdagen bjöd på första helkvällen med rickard (de lät fel men okej :P) Vi hade förfest en sväng i femman och drog oss sedan väldigt kortvarit bort till 19, för att sen dra till kåren bara han och jag. Här ragga vi på en amerikansk samt en tysk utbytesstudent. Det hela var mestadels på skoj och när personalen på stället kom med idéen att läsa en romantisk dikt för amerikanskan kunde jag inte låta bli. Så jag stog där i säkert två minuter och läste värsta långa dikten med ord jag aldrig hört innan. Resultatet blev blandat då amerikanskan tyckte de var trevligt men problemet för kvällen, var precis som vanligt att hon hade två tjej kompisar till. Dessa två höll sig för sig själva och pajade i slutändan resultatet för oss båda. Men men de viktiga är att ha roligt :D Och de hade jag iaf.

Andra händelser under gårdagen var att jag var borta hos lisa en sväng och hittade min försvunna blåa tröja hos dom :) Känns jätte bra att ha den tillbaka. Hockeyn började även på riktigt i torsdags och jag satt ju självklart uppe och såg första vinsten på säsongen.

Dagen idag ska spenderas på ngt sätt, jag vet faktiskt inte hur ännu då jag nyss vaknat till, men en tur till ica är säkert att vänta. Sen är de match 2 i hockeyn senare i natt så de blir säkert en uppesittarkväll idag.

/Mana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0