10 September

Tjo Bloggis!
Känner mig vek sen sist dock beror de snarare på halsen än ngt annat, är förkyld och känner mig frusen hela tiden inget kul. Trots detta bjöd dagen på en snabb sväng bort till stammis pizzerian och senare på kvällen en tur till baren. Dock gjorde mitt halstillstånd att jag inte kände för att ens försöka få till de med ngn ikväll. Så daniel oskar och jag gav oss ut en sväng för att prova lyckan ngt så när. Vi hade med oss två tjejer från pizza besöket till kåren som vi pratade en del med. Mkt mer än så hände inte dock, de markerade dock första gången daniel följde med ut så de va nice :) Får bli fler ggr nästa vecka, resten av helgen känner jag att jag måste sova ut ordentligt och krya på mig.

Andra nyheter sen sist är att sofia fyllt 25 och ska precis som jag fira imorgon, nu när vi har etablerad en kontakt som funkat så bra på avstånd blev de lite kneppigt att börja snacka födelsedagar, lätt att sväva iväg till de gånga 2 åren. Men de blev ändå så att vi delar på oss i år, jag har kommit för långt för att vända om nu, jag måste ju trots allt fortsätta ta mig framåt istället för att hitta tillbaka, vänner får man aldrig för många men i brist på tur med förhållande delen är de ändå skönt att veta att de finns ngn där som vet de mesta om mig och jag tror hon ser de på samma sätt. Jaja ska inte sväva iväg här för mkt då jag väldigt gärna vill komma vidare och sommaren och början av hösten har känts bra så vi får väll se om jag springer på ngn till sist.

/Mana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0