19 September

Tjo Bloggis
Ännu en ny vecka har börjat, september har verkligen flygit fram och helgen nu var inget undantag. Efter utgången i fredags bjöd både lördagen och söndagen på filmkväll. Nu när september börjar ånga bort känner jag att tentaplugget har kommit i klämm och måste verkligen göra ngt åt de denna veckan. Som tur är har jag dagen ledig och ska bort till valpen nu på förmiddagen. Ska se till att få ngt gjort där borta. Sen utöver de är de bara att kämpa ordentligt så ska de nog gå trots att tiden är knapp.

Andra nyheter är att hösten verkligen börjar denna veckan, med försäsong och csi start. Veckan därpå fyller jag 25 vilket känns lite konstigt att fatta. Trots tappra försök kommer jag spendera dagen som singel och hoppas istället på att resten av hösten kan hitta ngn, de har varit väldigt trögt ända sen i juli förstår inte riktigt varför. Men men :) De kommer väll de oxå om inte annat så har året gett mig en tro på ödet iaf vad de gäller kärlekslivet, så länge du håller dig framme och försöker så är de ödet som styr resten. Så förr lr senare slår de rätt igen, jag klarar väntan ett par månader till.

Känner mig trött som tusan idag bloggis hoppas jag inte råkar somna innan jag är hemma igen iaf, har en intensiv vecka igen så kvällarna kommer bli tidiga så måste låta bli att sova på dagarna.

De var allt nu ska jag bege mig mot valpen :)

/Mana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0