23 September

Tjo bloggis
Fredagen bjöd på ny utekväll med en hel del dans och skratt. Har stött på en kille som är sjukt lik owen wilson (han från wedding crashers) vilket blev tema för kvällen både på förfesten och på utgången. Annat som hände under kvällen var en del bekanta ansikten de är kul att träffa folket helt enkelt. Under förfesten provade vi drinkmixar som smakade som tandläkar munskölj. De var alkohol fria och när killen mitt emot började bli påverkad av dom log jag glatt. Efeter förfesten begav sig de vanliga gänget till baren där vi hängde ett par timmar med dans och kortspel och en helgalen fem-manna bugg.

Andra nyheter på sistone är att jag börjar känna mig ordentligt kärlekssugen, jag har alltid upplevt sommaren som den värsta perioden att vara singel men detta året verkar de snarare gå emot vintern. Jag vill väldigt gärna träffa någon och de ska nog ge sig så smångigom. Igår såg jag även klart sista charmed avsnittet och komiskt nog gifte alla tre sig i slutet. Jag hoppas jag kommer vara där en dag, dock inte inom de närmaste tiden även om jag känner mig vuxen på vissa grejer är de fortfarande många delar av mig som inte hur vuxit till sig ännu och vem vet om de kommer göra de? :P

Är även super sugen på hund efter valpträffen i måndags men de liksom mkt annat får vänta. Istället får jag glädja mig åt de som inte behöver vänta längre såsom försäsongen till nhl som är inne på fjärde matchen ikväll dessutom är csi bara några dagar borta.

Dagen imorgon bjuder på årets första tur in till stan vilket ska bli spännande sen på söndag blir de en tur till bion.

De var allt för nu jag rapporterar eventuellt efter morgondagen.

/Mana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0