26 september

Tjo bloggis
Ännu en ny vecka har idag tat sin början, men innan vi börjar på den nya veckan ska jag backa två dagar, tillbaka till lördagen.

24 september:
Kvällen bjöd på förfest med de vanliga folket, inklusive elin, förfesten blev dock väldigt kort då danne och alex/julia drog sig in till stan för att köa till grand tidigt på kvällen. Så istället delade vi på oss och jag, oskar samt jesper begav oss med elin hem till henne. Här drack vi martini med flädersaft, vilket helt klart var spännande. Vi begav oss sedan så smångiom intill stan och fastnade på en pubb en stund. När detta kändes klart begav vi oss till en pizzeria och käkade. Elin kom sedan på en omgjord variant av "huvud-axlar-knäochtå" som istället fick texten "gurka-sallad-tomat" följt av "kebab-feferoni-ochsålitesås" Vilket vi alla skrattade gott åt. Väl hemma hos elin igen provade vi snaps från grekland och litauen. Den litauiska snapsen blandat med cola smakade som flytande sötlakris, super mumsig :)

Kvällen bjöd sedan på en film och vid 5 tiden en promenad hem.

Så nu är de ny vecka igen och gårdagen spenderades i kalla drag från mitt jäkla luftintag, var tvungen att sova med dubbla tjocktröjor inatt för att inte frysa. De nya csi säsongerna har även börjat och både las vegas och new york visade sitt första avsnitt igår. De var dock två säsongspremiärer i besvikelse då mac i new york verkar ha sagt upp sig ifrån jobbet, medan las vegas cliffhanger från i maj bara ignorerades totallt och helt plötsligt var där ny chef igen som man aldrig sätt tidigare. De kändes luddigt.

Förutom csi så är försäsongen till hockeyn i full gång och den riktiga hockeyn börjar om 10 dagar :D

Dessutom har jag bestämt mig för att spela färdigt sista delen av NwN istället för att lämna de. De var allt för nu.

/Mana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0