4 September

Tjo Bloggis
Så var de lördag natt igen. Veckan har varit bra hade roliga utgångar både i tisdags och i onsdags, sen har genetiken i skolan kommit igång och de är väldigt kul att läsa med daniel igen. Ger en extra touch på de liksom. Veckans glada anda har dessutom fortsatt och kvällen spenderades på kräftskiva i lund med de gamla hederliga folket ifrån området samt min nyfunna korridorskamrat. Resan hem blev sedan spännande då tåget blev inställt och vi blev bussade till kstad. Vi hamnade bredvid en söt tjej och hennes spyende kompis och jag kunde givetvis inte låta bli henne utan prata på friskt. De visade sig att hon bodde i kstad, var 89a och gillade biologi. Så när vi väll nådde kstad trodde jag att ett nummer skulle vara enkelt fixat. Men så blev de inte haha :P Kvällen sen spenderades i köket med en lång diskussion om himmel och jord kändes de som, ngt som verkligen var trevligt då jag inte har pratat av mig särskilt mkt sen tiden med sofia. Morgon dagen ska tas i sovande tag och förhoppningsvis kan jag träffa lisa (hunden) igen ibörjan av veckan. Nu ska jag spela en lol match så får skriva mer en annan dag.

/Mana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0