Jag vill känna din kropp emot min!

Tjo bloggis
Vaknade nyss efter helgalen afton igår, dagen började lugnt och fortsatte sedan lugnt med en tripp till stan med sofia, kvällen troddes sedan bli lugn igen men en förfest hos oskar med danne och jäsper (ngn nyinflyttad på ovanvånigen) satte tonen för mkt :D När sedan utgången blev av hade vi nog alla fått i oss lite mer dricka än planerat de känndes dock fortfarande på den spralliga roliga nivån. Iaf vi drar ut och springer på en massa folk jag kände sen tidigare, krille, elin mm de va skit kul att träffa dom där :) Sen sprang vi såklart på julia och hennes kompis som jag redan från början påstått vara på danne. Han chillar loss hela kvällen dock och när vi drar hemåt hänger han med dom två istället, silken lirare asså. Istället lagar oskar och jag mat medan vi dundrar gyllene tider i köket, när vi båda två rockar loss till "när vi två blir en" som mest kommer sonja av alla ut i köket hennes reaktion var priceless hahahaha.

Maten i sin tur blev spaghetti med köttfärssås, stekt ägg, sweet chilli sås och... MAJONÄS SWEDISH STYLE!!!!!!!
Haha de hela blev väldigt lyckat och vi borde filmat och skickat in till ROSMT, dom hade säkert garvat lika mkt som vi gjorde. Dagen idag styr kosan mot katrins och världens bästa pizza ska käkas, de stället är så oslagbart. Dessutom planerade vi in en våffelfest lite spontant nästa fredag med elin.. får se hur de blir med den biten.

Andra nyehter är att jag igår fick reda på att pontus skaffat tjej, stort grattis till dig pontus, 19 dagar till hockeyn btw :D

Som avslutning blir nattens succé:
http://www.youtube.com/watch?v=N5Uj_V7PlKs

/Mana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0