14 Augusti

Tjo Bloggis
Vardagen är på väg tillbaka till de vanliga nu. Augusti har närmat sig sin mitt och om mindre än 3 veckor börjar allvaret igen. Med besvikelse hos syon i förra veckan har min höst helt klart ändrats. Hoppet ligger nu hos skrivarkurs på folkhögskolor. Bara för att ha ngt att göra under året. Kanske kan de dock pusha mig i rätt riktning att faktiskt börja skriva bättre och oftare samt ge mig några fler ider.
 
14 Augusti är även syrrans födelsedag så får säga grattis här. Firandet tar fart på lördag kväll. Innan dess ska jag dock hinna med ett annat firande, de är som bekant firandet med Jessica på fredagen. Letar fortfarande efter ider hur jag ska planera kvällen men har lite klart för mig iaf. Ska försöka hinna med å tvätta imorgon, är svårt att hinna med allt jag ska när dagarna är så otroligt fyllda med saker att göra. Det är inte lätt att vara student alltid. Kan även konstatera att nya grannen verkligen är trevlig om dock ngt blyg. Ska försöka grilla imorgon igen och denna gången få med han på ett hörn. Slutligen kan jag väll även konstatera att de är skönt och ha daniel tillbaka här i kstad.
 
Nu bär de mot en säng med bokbrist då jag läst slut på alla connely och lee child böcker. Istället ska jag ge mig på da-vinci koden igen då de var massor med år sen jag läste den.
 
/Mana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0