15 Augusti

Tjo Bloggis
Har idag hunnit med första turen till åhus sedan sommaren 2009. Komiskt nog var allting precis som jag minns de. Med Jessica och Daniel begav vi oss med buss och efter att ha virat runder en stund hittade vi stranden. Vattnet var kallt, så allt var som de skulle. Var skönt att komma iväg nu på sista dagen med sommarkortet. Känns trist att faktiskt behöva betala igen nu. Men men har iaf ett par frikort att utnyttja :)
 
Dagen idag har även en mindre glad nyhet, känner att jag är i en ganska konstig situation då jag för över 12 år sedan lärde känna ett par från holland som båda va över 35 år redan då. Höll kontakten sisådär över spelande, msn och slutligen facebook, båda med mannen och hustrun. Kan låta lite märkligt då jag var så mkt yngre, men de tänker man inte på medans man spelar. Så iaf för ca ett halvår sedan gick hustrun bort och hennes barn har uppdaterat hennes facebook sida ända sedan dess. Så idag fyllde hon år och sidan är fylld av sorgsna meddelanden. Känns hemskt tråkigt även om jag aldrig kände henne personligt. Kan inte annat än hoppas att hennes familj klarar av de.
 
För att återgå till trevligare händelser närmar sig nu helgen. Har som tidigare nämt lovat Jessica en överraskning på fredag, vilket de garanterat kommer bli. Har hittat något som ser ut som en helgalen twist på en rommantisk film. Verkar helt klart mer vara från en killes synvinkel vilket verkar roligt. Kan lägga upp en trailer nästa gång jag skriver.
Ska iaf bli super kul med helg och massor med firande :)
 
Nu blir de att återgå till diskandet så rummet inte luktar kyckling resten av veckan.
 
/Mana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0