9 Augusti

Tjo Bloggis
Hemma igen nu efter äventyr i Malmö. Blev (äntligen) en touch-telefon får väll se hur många månader de tar innan jag kan använda den. Ska även på ny hundutställning nu i helgen, ska verkligen bli roligt :)
 
Har även träffat en an de nya grannarna och han verkar social, vilket alltid är ett bra tecken. Har dessutom lovat Jessica ngt extra nästa fredag då vi firar 6 månader, får se vad jag kan fixa ihop.
 
Nu väntar sängen för att bege mig till syon igen tidigt imorgon. Jobbar fortfarande på att snickra ihop något inför hösten. Har en händelserik vecka framför mig så när syon är avklarad imorgon blir de till att slappa ordentligt :)
 
/Mana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0