1 Februari

Tjo bloggis
Tidigare idag bjöd de på ny träff med Jessica, denna gången i Kävlinge hemma hos henne. Det märktes direkt denna gången att tvekan och osäkerheten vi kände i lördags nu hade hanterats bort och hela dagen var rakare, lättsammare och klarare. De märks även att vi börjar trivas bra med varandra så mkt lutar åt att jag faktiskt har hittat min eftersökta tjej :) Även om vi inte bestämde ngt konkret innan idag så känndes de ändå som vi båda redan bestämt oss, men vrf ha bråttom kan lika bra ses en gång till först.
Efter massor med mys under dagen har jag även lärt mig att skenet utan tvekan kan bedra, denna gången på ett bra sätt. Nu blir de till å fokusera på resten av livet i några dagar istället :)

Övrigt så rullar livet på i sin vanliga stil med vännerna, hunden och kortspelandet. Har inga speciella planer inför helgen så får se vad som händer helt enkelt.
Nu blir de episode 13 av death note innan jag ger mig för dagen.

/Mana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0