10 Februari

Tjo Bloggis!
Idag är de ännu en ny viktig dag, de är svårt med nytt folk att avgöra vilken dag som är viktigast och även om alla är viktiga känns de ändå som första lr möjligtvis andra gången är viktigast. Så fjärde gången borde känns lugn. Kan inte påstå att de känns mindre viktigt eller att jag känner mig speciellt lugn just nu dock. Ska försöka att inte tänka för mkt och försöka chilla lite mer idag och se vad som händer. De ända som verkligen är säkert är att de bär av till kävlinge klockan 11. Dagen kommer sedan spenderas där och avslutas i lund för att fira födelsedag med släkten imorgon.
Så håll tummarna att allt går bra bloggis :)

Ska försöka slänga i mig lite frukost och sedan dra inom Öb och köpa ngt att tugga på blir nämligen uttflykt direkt när jag kommer till kävlinge. Finns inte mkt som slår en kvinna som kan komma till skott och dessutom vet vad hon vill bloggis, jag gillar redan dagen :)

Insåg även igår efter ett annorlunda samtal med granne danne, att vi trots allt skiljer oss på just denna punkten, vi älskar båda när hon tar initiativet till att göra saker, men jag känner att jag gärna vill påverka oxå. De är trots allt som min granne harris sa under våren 2008, "de är viktigt att hon även drar en del av vikten". Jag har väldigt lätt att ta allt för många initiativ både på aktiviteter, tillfällen och ses och kanske framförallt de rent intima. Så de viktigaste av allt denna dag och kanske rent av denna vår är precis som jag sa under nyår att kunna ta ett djupt andetag och vänta. Låta hon ta första steget är verkligen ngt jag behöver öva på.

Och jag tror inte jag är ensam här speciellt inte på den intima biten. Efter frustrationen under 2009 insåg jag att killar är väldigt bra på att vara för på, på denna biten. Kanske om vi lär oss vänta så hade kvinnor blivit ännu bättre i sängen?

Så dagens visdomsord blir helt enkelt att avakta mer och se vad som händer.

Nu är de helt klart tid att röra på sig.

/Mana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0