15 Februari

Tjo Bloggis
Helgen spenderades som bekant i lund dock blev den längre än planerat och jag han med och träffa jessica 3 ggr istället för bara den inplanerade fredagen. Om vi börjar med fredagen blev den en tur till barsebäck och långpromenad vid stranden. Snö, is och massor med svanar var något som återkom ständigt under dagen. Mix megapol spelade även gyllene tider på väg ut :)
Resterande delen av dagen tillbringades mest med tv och film.

Lördagen sedan var jag åter i lund och firade släkten, här blev de stort pådrag med härlig buffé.
Tågen var även inställda hela helgen och efter ett smatal med jessica bestämde vi att hon skulle få träffa min familj på söndagen.

Så väll söndag sågs vi i lund för för första gången hon var väldigt nervös inför att träffa familjen men de funkade bra, han med en sväng ner i ravinen i den isiga vädret och fick en riktig utflykt. Försökte även lära henne spela "trebello" vilket gick sådär, de behövs några ggr för att komma in i de.

Till sist på måndagen tänkte jag först åka hem men de slutade med en ny tur till kävlinge och efter den intensiva helgen kändes de väldigt bra på den fronten, vi bestämde oss sedan att ses i kstad på fredag.

Livet annars är sig likt har inte mkt nytt att berätta kämpar vidare med jobbsökarfronten medans bokskrivandet inte direkt går framåt ska försöka ta tag i de igen under veckan.

Nu väntar förmodligen en ny promenad då julia ska presentera en ngt annorlunda idé.

/Mana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0