10 Januari

Tjo Bloggis
Låg och grublade över livet igår natt och insåg att jag faktiskt vill skriva den dära boken. Får ofta väldigt kreativa tankar när jag försöker gå och lägga mig, tankar som ofta leder till väldig skrivglädje, därav de många sena inläggen i dig. Men igår kände jag istället för att tänka på den eventuella boken. Och jag fick en hel massa tankar och möjliga vägar. Så de är väll bara att börja och våga satsa. Ska verkligen göra de denna våren, satsa på de jag verkligen brinner för och låta bli halvhjärtade grejer och försök.

Vaknande sedan ganska tidigt idag och har varit ute en lång sväng med julia, som vanligt disskutera vi livet i allmänt och de känns alltid lika härligt att få komma ut en sväng och bara kunna prata om precis vad som helst. Har ett otroligt förtroende för julia och upplever att hon även har de för mig. Så våra samtal blir alltid väldigt givande.

Väl hemma igen bestämde jag mig för att slänga mina dagliga minuter på datingfronten och sitter där ännu, baserat på en profiltext har jag hittat min drömtjej :P Sen är de klart att en människa inte går att känna ngt för enbart genom text men allting verkade så perfekt haha. Så hoppas verkligen att hon faktiskt svarar nu, du får hålla tummarna för mig bloggis :)

Annat som förmodligen händer idag är att träffa madde igen som kom hem tidigare idag, dessutom blir de tacokväll och film. Livet är verkligen på väg tillbaka till hur de ska vara. Har känt mig så glad i flera månader nu vilket är så härligt. Hade jag låtit bli att gå ur sängen en dag hade nog grannarna slagit in dörren, de känns fantastiskt att vara så uppskattad som jag känner mig just nu. Njuter av varje dag och kanske är jag lite bakåtsträvande men de är verkligen så här jag vill leva just nu. En underbar vardag med underbart folk och underbara kvällar, vad kan möjligtvis bli bättre?

/Mana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0