16 Januari

Tjo Bloggis
Livet leker Januari har varit super än så länge känns som jag är på topp varje minut av varje dag just nu :) Givetvis finns de mer än en faktor som har lätt till detta men en av dom är utan tvekan kontakten med en alldeles underbar tjej. De kanske låter konstigt eftersom vi inte ens har träffats ännu men de känns verkligen super bra, jag hoppas verkligen hon ser de på samma sätt. Annat kul som hänt på sistonde är utgången i lördags, även om de inte riktigt blev som vi tänkt oss kom vi iväg iaf.

Jag har även börjat spåna på boken och lagt upp en början och hittat på ett par huvudpersoner, tänkte sätta mig varje gång jag passar lisa och se hur de går med de. Ska dit imorgon igen så hoppas på att komma igång ordentligt då. De känns som denna våren kan bli hur bra som helst och bland alla skratt och de oändligt många samtalen med bästa julia kan jag andas och bara njuta av att jag faktiskt hade orken att finnas kvar här i kstad. Jag känner att jag äntligen kan blicka framåt igen istället för att vara fast i de som har varit vilket känns väldigt skönt.

Så de ända frågan som återstår är väll vad jag ska göra med yrkeslivet, vilket jag fortfarande är osäker på de får gå som de gör denna våren behöver denna paus från allvaret kan ta nya tag till sommaren. Istället ska våren precis som jag ville från början bara spenderas med de jag verkligen vill och om de blir en ny hund och en ny tjej kommer livet självklart nå nya höjder :)

Veckan ska bjuda på nya äventyr med en tur till lisa imorgon, bakpotatis och film på kvällen, malmö på onsdag och eventuellt en vistelse till lund på torsdag för att eventuellt avslutas i eslöv på fredagen. Där Kornellia befinner sig, dock är hon dålig på att vara online så är osäker om de blir ngt. Dessutom känner jag mig redan på vilken av tjejerna jag verkligen vill ha. En pirrig känsla av att prata med ngn online har jag aldrig haft innan, så de känns verkligen bra :) Sitter på msn och disskuterar hund med henne just nu, finns de ngt mer romantiskt att göra tillsammans? :P

Till sist önskar jag dig lycka till med tentan och tenta plugget Ogge :)

/Mana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0