20 Januari

Tjo Bloggis
Idag gäller de efter 3 väldigt händelserika dagar med utflykt till malmö, oxie, stångby samt lunds lassaret avslutas nu veckan med finalen. Om rätt så precis en och en halv timme ska jag äntligen träffa Jessica i ett snöigt lund. SMHI har utlovat uppehåll och stundtals sol i eftermiddag så de kunde inte varit bättre.
Har pratat mkt med Julia om pirrighet inför att räffa ngn och även om jag är den ko-lugna typen som sällan är nervös har de märkts av speciellt under natten att detta känns större än vanligt. De tre senaste daterna jag haft under de gånga halvåret har alla kommit ett steg längre än den tidigare, min förhoppning är att de även kan bli så idag och fler dagar som kommer senare. Nästa bestämda besök i lund är ett födelsedagsfirande den 11 feb. Men kanske blir de ngn tur ner innan dess. De är svårt att veta hur de känns eller komma kännas så här innan man träffats en gång. Självklart kommer jag följa upp dagen när jag är hemma i kstad igen ikväll.

Kommer även följa upp onsdagen senare. Nu ska jag förbereda ankmat, käka lunch och duscha för att bege mig till bussen om ca 80 minuter.

/Mana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0