24 Januari

Tjo Bloggis
Den härliga Januari-månaden har fortsatt i samma stil och idag har jag ett par nya glada nyheter att komma med. Börjar med förra helgens dubbla utgång där jag och ogge verkligen gav järnet på bånken 2 dagar i rad. Vårt samspel börjar funka bättre även i sådana situationer och de känns som vi matchar varandra bra. De är super kul och ragga med ngn igen även om jag till största delen mest gör de för nöjets skull. Nej januaris fokus har legat på andra håll än bånken tjejer. De känns som kontakten med jessica har växt och vi har pratat varje dag sen vi sågs i fredags. Ny träff blir här i kstad på lördag och efter av okänd anledning ha lovat en ommöblering av mitt rum innan nästa tjejbesök blir de ett av veckans projekt. Dagen idag har varit produktiv och givande tillsammans med de bästa vännerna. De är sällan att de händelsfattiga dagarna med 14 timmars lol-spelande hamnar här, inte heller är de dessa dagar jag minns speciellt många glada moment ifrån. Nej de är just såna dagar som denna måndag har varit som är speciella. Allt från promenader, arbetsförmedlingar och de komiska med att slita av kläder från ngn. Tyvärr är den sista biten inte så mysig som den låter :P

Höjdpunkter för resterande delen av veckan blir hundbesök imorgon men framförallt kårens vårpremiär på onsdag. De ska bli super kul att komma ut igen och efter 3 ggr på bånken känns de som jag har vaknat till på utelivsbiten ordentligt. Är mer sugen på ännu fler roliga kvällar än en massa hångel dock :)
Kvällen får istället bjuda på en massa flaxande.

Till sist har pappa blivit opererad idag och läkaren har meddelat att allting har gått bra vilket känns väldigt skönt. Ska försöka dra mig mot sängen nu och ta tag i allvaret som trots allt återstår denna veckan, de är ju trots allt bara tisdag.

Sov Gott alla gräddbollar :D

/Mana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0