28 Januari

Tjo Bloggis
Efter över en timme i ett försök att somna bestämde jag mig för att gå upp en sväng igen och skriva i dig istället, kanske kan detta lätta mina funderingar och hjälpa mig slappna av. Detta har ju trots allt funkat många ggr förr. Så gårdagens fredag spenderades allt för länge i sängen (ensam) för att till sist orka mig upp runt 4 på eftermiddagen. Så att denna natten varit spänd och svår att slappna av under är kanske inte så konstigt. Iaf trots att min dag började efter de redan blivit mörkt han jag med en ny tur till kåren, där vojtech hade sin sista dag. Detta firade vi med hamburgare och "nightwish" glass. Självklart var vi de vanliga gänget och som jag sagt väldigt många ggr förut känns de makalöst att faktiskt komma så bra överens med ett gäng igen. Efter en del kortspel med 45 kort begav vi us slutligen hemåt.

Hemma igen tog Ogge jobbet som inredningsarkitekt och försökte att lösa planlösningen i mitt rum för eventuell ommöblering. Till sist kom vi fram till att den konservativa lösning trots allt var den bästa och rummet stannade som de var. Så efter detta började jag planera städningen, denna gången snålade jag inte på ngt och skurade golvet ordentligt. Dessutom lyckades jag fiska fram min lavalampa för mysbelysningsalternativ under Lördagen.

Så varför alla dessa moment?
Jo imorgon är en stor dag då andra träffen med Jessica går av staplen, inför första träffen kändes de som vi båda var taggade och förväntansfulla, tyvärr känns de som denna veckan haft mindre av den varan då vi knappt har pratat. Är osäker på om detta tyder på en osäkerhet hos båda parter eller om de helt enkelt varit mkt att göra i veckan. Själv har jag haft fullt schema så kan ju bro på de. Nåja only time will tell. Ska börja dagen redan 11.30 i stan och försöka ta oss förbi naturum. Sedan bär de hit och lunch baserat på hennes tidsplanering ska intas. Givetvis hade jag tyckt de var kul och äta 2 ggr, men är osäker på hur hon har tänkt sig detta. Antar att jag märker den biten oxå. Till sist måste jag dra med henne till promenadplatsen som julia föreslog de verkade jätte härligt. Vi får se hur de går helt enkelt.

Skiter sig allting imorgon överlever jag dock ändå, njuter verkligen av livet för tillfället och de är även under dessa perioder jag har lättast att hitta eventuella nya dater. Men en sak i taget, ska sluta svammla och fokusera på dagen som kommer sen vad som händer efter de är de ingen som vet säkert.

Insåg precis att de även snart är februari, har redan halva den månaden bokad med "nyttiga" aktiviteter får se om jag hinner med ngt annat. Oavsett vilket kan jag enkelt konstatera att Januari 2012 har varit 4 väldigt roliga veckor i mitt liv, de fyra som kommer får väldigt gärna bli lika spännande.
Ihopp om att tankarna nu är stillade en bit iaf, ska hjärnan få ta paus i 4 timmar innan badrummet och uppvaknandet ska tas uti med.

Sovgott Bloggis de behöver du nu när jag väckte dig så sent :)

/Mana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0