30 Januari

Tjo Bloggis
Efter oändligt mkt tänkande har jag bestämt mig angående Jessica, även om inte allt känns perfekt så är de iaf mkt som känns bra. Och vi har eventuellt hela livet på oss att jobba på resten. Så vrf inte ge de ett försök. Beger mig hem till henne på onsdag och ska då förmodligen träffa katt, hund samt familj. Ska bli spännande :)

Andra nyheter som inte handlar om tjejer för en gångs skull är att jag av alla personer kan erkänna att jag har fastnat för en anime. "Death Note" Tar ett steg längre på de idéer jag haft på boken genom att faktiskt ha en huvudperson som dödar folk. Detta sker även på ett väldigt "bra" sätt. Har ännu inte skrivit en ända rad och letar fortfarande ngt att verkligen komma igång på, ihopp om att fastna för en csi scen eller nu nyfunna death note och faktiskt börja skriva. Funderar även på att leta reda på "the fbi files" som under flera år var mitt favorit program. Detta är i motsatts till csi riktiga fall med riktiga händelser vilket känns som de kan behövas.

Annars fortsätter livet i samma stil dagarna flyter smidigt framåt och kan inget annat än njuta av tillvaron. Har ett bekymmer med datorn dock, den stänger av sig själv ibland utan anledning, sjukt störigt. Ska se om de finns en auto spar funktion i word som man kan ställa in på ett tidsintervall, i annat fall vet jag inte om jag ens vågar börja skriva ngt seriöst.

Nu blir de iaf sängen, några timmar senare än vad jag hoppades på men men.

/Mana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0