9 Januari

Tjo Bloggis
Något som borde blitt ett glatt inlägg igår har efter dagen endast lämnat bekymmer bakom sig. Som on min jobb/skol situation nu i vår inte var märklig nog har de även kommit hemska nyheter hemifrån. Pappa är inlagd på sjukhus med hjärtproblem och kommer förmodligen behöva hjärtoperation. Jag är inte särskilt insatt i de medicinska men de låter inte bra. Hösten 2009 sänkte glädjen från ett och ett halvt år tillbaka i fruktansvärd sorg, jag vill verkligen inte gå igenom detta igen bloggis :( Jag hoppas allt kan lösa sig till de bättre igen. Känner mig extremt orolig :( Året som trots allt börjat så bra.Håller tummarna och alla andra fingrar att allt löser sig.

För att avsluta inlägget lite mjukare kan jag medela att utgången i lördags blev väldigt bra och att veckan i övrigt också varit bra. Så jag hoppas denna vecka kan fortsätta i samma stil :) Ska försöka sova en stund nu har haft svårt att koppla av helt inatt. Ska även försöka snickra ihop en ny date innan januari är slut. Sov gott bloggis.

/Mana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0