Utgång fredag :)

Tjo Bloggis
Hemma igen nu efter en väldigt trevlig dag tillsammans med jessica. Efter fika på espresso house och promenad i stadsparken avslutade vi dagen med en timmes bowling. Hon hade aldrig tidigare bowlat så de var kul. Pratade ordentligt under hela dagen och hon var väldigt trevlig. Vid 6 tiden begav jag mig sedan tillbaka till kstad och ska haka på ogge till bonken om ca 20 minuter.

Veckans äventyr började dock i onsdags med utflykt till oxie utanför malmö. Här träffade jag för första gången sen hösten 2009 Angelica. Hon var numera mamma till en 4 månaders gammal pojke. Det var häftigt och se men de fick mig även att inse att jag inte vill ha barn på flera år ännu. Kändes som hon nu var tvungen att änga de kommande åren till bara barnet. Vilket jag inte hade velat uppleva i nuläget. Trivs så bra med att vara så pass fri som jag är just nu.

Ska försöka hälla i mig några cl uräcklig vodka innan de bär av till stan, blä.

/Mana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0