23 Juli

Tjo Bloggis
Augusti närmar sig med stormsteg och de känns precis som vanligt som sommaren verkligen flugit fram. Att betala första hyran sen i maj kändes även också som ett tydligen tecken att allvaret snart börjar igen. Väntar spänt på 6 Augusti då andra intagningsbeskedet infaller. Hoppas verkligen de går denna gången, behöver något att göra i höst. Har även hunnit med att se omtalade filmen "cockpit" som bjöd på en spännande skildring av homosexuallitet, skillsmässa samt samhällets syn på könsroller. Absolut sevärt.
 
Nu när sommaren nått sin mitt börjar även de dra ihop sig mot festival och på lördag bär de av till helsingborg. Langos och någon artist blir de garanterat, kan inte annat än sakna kristianstad-dagarna dock trist att de inte blir någon förens 2014. Påtal om kstad dagarna blev jag nu väldigt sugen att lyssna på förra årets låt, ska försöka leta upp den och länka.
 
Livet annars är inte direkt annorlunda, insåg över helgen ännu mer än tidigare vilket behov jag har av att ha folk runtomkring mig. Trivs verkligen inte ensam några längre stunder. Som tur var hade jag Jessica här och han även med en tur till lund för å spela när och fjärran. Verkar helt klart som jag måste bättra på min flaggkunskap för olika länder, europa gick bra men resten var ingen höjdare.
 
Har haft två fina sommardagar med allt för lite luft så ska ge mig på en promenad idag iaf. Så här mitt i sommaren känns de dumt att anmärka på något men jag saknar verkligen hockeyn och kåren :) Ska bli härligt med höst.
 
http://www.youtube.com/watch?v=XWwmWgjUFig
 
/Mana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0