26 Juni

Tjo Bloggis
Har efter 4 och ett halvt års kämpande med burken nu bytt ut den mot nya delar. Detta har även lett till Diablo 3 spelande. De två gånga veckorna har varit väldigt slöa dock och kanske är de så här sommaren kommer fortsätta att se ut. Vädret har varit dåligt så har inte kommit ut alls lika mkt som jag har velat men hoppas att de vänder. Futurama började även säsong 7 för ca en vecka sen och bjöd på två väldigt roliga avsnitt med bla parodi på 2012.

Nu till helgen blir de en tur till humlesjö för första gången på nästan ett år, ska bli väldigt kul och hoppas verkligen att de inte regnar. Veckan verkar dock inte lovande och idag är de återigen kasst väder. Kunde behövt lite sol efter gårdagens regn. Petter är även hemma igen från sina london äventyr vilket är roligt. Ska försöka ta mig ner till lund på fredag om de inte regnar. Tiden med Jessica flyter även på precis som tidigare, är väldigt glad över vad jag har hittat på den biten :)

Nu när sommaren snart når sin mitt kan jag bara undra hur hösten kommer bli. Inga äventyr i eslöv betyder nya terminer här i Kristianstad, försöker att inte tänka på hur åren flyger förbi har ju trots allt väldigt trevligt och roligt här och de är väll ändå de viktigaste med livet. Men ändå känns de ibland som jag har pluggat tillräkligt och drömmen om lägenhet och hund är väldigt stark. Ska nog klara att bo kvar här till 2014 iaf så länge inget drastiskt inträffar. Två av grannarna här kommer under sommaren att flytta ut så de är bara till och hoppas på härligt folk till september. Efter förra höstens stora succé känns de som denna kan bli minst lika bra.

Sist men inte minst har jag hittat nya album från dragonforce och within temptation och bjuder därför på följande låt, enjoy:

http://www.youtube.com/watch?v=_OxIt6RQQCc

/Mana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0