1 Mars

Tjo Bloggis
Ännu en ny månad har börjat och efter en trevlig gårdag med sällskap av Jessica och slutligen utgång har dagen idag varit minst lika bra. Började strax efter 12 med en cykeltur in till stan med julia för att äta på rosegarden. Väl hemma igen strax efter 3 blev de sedan förebyggande möte till nästa veckas höjdpunkt "skarpt läge" Ska under 30 timmar utspridda under torsdagen och lördagen tampas med ett case från SVP något företag som utvecklar produkter. Förhoppningsvis blir de inte allt för mkt ekonomifokus eller teknik då jag inte har mkt att tillföra där. Hoppas istället på miljöfrågor och mer praktiska saker. Kommer utan tvekan att bli spännande oavsett dock.

Nästa vecka har även en del andra inbokade planer som tex att reda ut alla bankpengar, förvånningen som uppstog i tisdags när jag insåg att jag hade inte mindre än 44000 kronor utspridda på fem konton. Målet är att slå ihop allting till samma.

Helgen som kommer verkar bli lugnaste på länge, rickard är iväg, ogge har tjejsällskap, julia ska till blekinge och jessica jobbar. Ska försöka fylla den med ngt annat än datorspel men är tveksam till hur de ska gå :P

Slutligen kan jag inte annat än längta till allt kul som ska hända nästa vecka så helgen får gärna ånga på ordentligt.

/Mana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0