21 Mars

Tjo Bloggis
En vecka sen jag skrev här sist och vilken vecka de har varit. Begav mig i Fredags söderut och träffade Jessica en sväng i Kävlinge, vi begav oss sedan till lund och chillade mest. Drog även till Henrik för mini-LAN på fredag kväll. Lördagen sedan var Petter åter i Lund och självklart hängde jag med honom hela dagen. Vi han med ett netto besök, pizza, hund och självklart en massa spelande.

Söndagen sen åkte jag på hundutställning i Malmö med Jessica vilket var enormt roligt. Blev ännu sugnare än tidigare på att skaffa mig en golden inom de kommande åren. Får väll se hur de blir med den biten. Väl hemkommen igen på söndagen var de super tidigt hockey match med start halv 6. Denna fick ett dramatiskt avslut nät flyers gjorde 3-2 i förlängnigen med 0.9 sekunder kvar.

Gårdagen i sin tur blev de mest chillande då vädret var tråkigt. Han dock med en del kortspel. Ny dag idag med strålande sol och ny träff med Jessica om ca 50 minuter. Ska köpa ett par nya skor och kolla efter sommar t-shirts.

Ska även ta mig förbi högskolan och anmäla mig till sittningen nästa fredag. Först måste jag duscha dock. Sen till helgen verkar de bli ordentligt festande på fredagen så de e bara gogo all in som gäller :D

http://www.youtube.com/watch?v=aneKSFexTFo

/Mana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0