8 Mars

Tjo Bloggis
Precis vaknat efter en super gårdag, dock vaknade jag smått bakis vilket jag nästan aldrig gör. Dagen började tidigt med en tur till kävlinge och jessica. Efter en sväng i ministan begav vi oss till ännu mindre "stan" lödde. Här spela vi en timmes bowling med hemskt resultat. Men men kul var de iaf. Sen spenderade vi 5 timmar med bla våfflor och köttgryta. På väg hem igen runt klockan 8 snackade jag en sväng med rickard som sen mötte mig på ica och drog med mig bort till julia. Här lyssna vi på bla abba och drack några teqilla shots för mkt. Så att jag känner mig lite off just nu kanske inte är så konstigt.

Nyss uppvaknad loggar jag in på facebook och möts av flera personer som snackar snö, så tydligen är de dags för de igen. Skulle behöva ta en cykeltur in till stan inom en kvart så hoppas de inte är halt.

Slutligen är de idag skarpt läge börjar, 30 timmars fokus på projekt. Eller kanske 30 timmars fokus på mat får se vad de blir. Oavsett vilket ska de bli väldigt kul att prova på och se hur dagarna kommer vara. Väl hemma igen på fredag eftermiddag ska de bli underbart skönt att sova ut för att åter igen träffa jessica på lördag.

Nu måste jag bege mig mot stan.

/Mana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0