De här är Livet

Tjo bloggis
De senaste två dagarna har varit väldigt speciella. De började i Torsdags då Filip och Fredrik begav sig till högskolan. Här bjöd de på show med fokus på kommuner och gamla minnen med en enorm skildring av deras vännskap till varandra. Och de märktes verkligen på dom att de verkligen hade hittat den ultimata vännskapen till varandra. De var härligt att se :)

Fredagen bjöd på favorit i repris med "glide-slide" eller "seal-tards" som var mer passande namn denna gången. Var väldigt roligt att glida runder och späda på den galna barnsligheten som jag upplever att alla männ alltid har i sig. Någonstans i olika doser såklart men precis som i hundvärlden blir tikar/kvinnor vuxna medans männ alltid förblir barn innerst inne :) Verkligen en trevlig upplevelse. Kvällen fortsatte sedan i samma ton när Daniel och jag såg scooby-doo. Oslagbara scenen blev när Shagy går in i värsta gamla grottan och letar efter lysknappen. Den sortens humor blir aldrig dålig.

Efter dessa dagar som helt klart har hållt vännskapens tema kan jag precis som så många gånger förr bara njuta av var jag är i livet. Klart här finns rum för förbättringar men detta året fortsätter i samma briljanta tag som tidigare. Nattens sista glada nyhet är att Ogge verkar vara inställd på att bo kvar ett tag till. Vilket känns väldigt skönt då vännskap alltid är svårare att uppehålla på avstånd, jag hoppas dock att jag har hittat vänner för livet här i kstad och inte ngt som bara varar under tiden här på högskolan. De dagarna "vi i femman" har tillsammans ger helt klart livet en ny touch.

"Den som är tapper och uthållig nog att i hela livet se in i mörkret blir den förste att finna en ljusglimt i det."

<3

/Mana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0