3 års dag :D

Tjo Bloggis
Tänk att idag är de tre år sen jag starta dig. Ganska häftigt. Känns som inte allt för längesen jag skrev i dig förra gången. Svårt att tro att de redan har gått ett år.
För att stanna på förra året då jag bla konstaterade ändring inom kontakter och skola men även insåg att jag var på väg mot något nytt i kärlekslivet kan jag bara konstatera att de 4 dejterna jag hunnit med sen förra året till sist gav underbart resultat :) Imorgon får jag även besked om mina fortsatta studier kommer äga rum i Eslöv eller Kristianstad. Hoppas verkligen på Eslöv, hade varit superkul dels att få närmare till Jessica men även att få uppleva en annorlunda studieform än den jag är så van vid här i kstad och dessutom få uppleva något nytt. Planen ligger ju ändå någonstans i bakhuvudet att flytta ner söderut igen så smångiom.

Så vad har mer hänt sen sist? Med risk i att låta tjatig har jag återfunnit ett väldigt bra korridor liv med väldigt bra människor. Livet leker efter en slö vår och fågelintresset har aldrig varit större. I år ska jag hitta min sommargylling :D

Sommaren bjuder även på nya äventyr med de två grannarna som är kvar här i stan. Tyvärr verkar de inte bli ngn kstad-dagar detta året hela stan är under ombyggnad. Men ska nog hinna med annat kul. Har under dagen spelat en del black & white och känner att jag behöver dryga ut lol-rundorna med annat. Kommer jag in på utbildningen imorn ska jag tänka över en ny dator och diablo 3. Har även ett mål i sommar att lära mig använda ett flugfiskespö och har lovat mig själv att iaf skaffa körkortstillstånd. Sen vet alla lika bra som jag själv att de förmodligen inte blir ngt kört ändå. Har aldrig känt mig motiverad till de och kan inte påstå att jag gör de nu heller.

Slutligen kan jag bara avundas de som har en familj att åka hem till över sommaren och stanna där hela sommaren och ha ngt som fungerar. Själv hade jag aldrig stått ut med 3 månader i lund vilket är lite synd. Får precis som förra året inleda Juni-natten med "Juni, Juli, Augusti" :)

Slutligen kan jag inte annat än tacka Nicklas Lidström för allt han gjort för Sveriges hockey värld. 42 åriga Nicklas har under dagen bestämt sig för att lägga skridskorna på hyllan, för alltid:

http://www.nhl.com/ice/news.htm?id=633292

/Mana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0