13 Oktober

Tjo Bloggis
Har hunnit med en hel del senaste två veckorna. Har ju som bekant fylt 26. Dessutom har jag hunnit med en två dagars skrivkurs i Lund och träffat v'ldigt mkt nytt folk som oxå är skrivsugna, härligt. Som om de inte räcker har vi här i femman bekanta oss ytterligare med sjuan ikväll och för första gången på länge blev de ett riktigt "fylle garen" (6-3-14) game. Hade väldigt kul :D
 
15 Oktober börjar närma sig och jag vet inte om jag ens har hittat ngt att söka. Känns dock dumt att inte ha några planer inför våren då jag inte gjort ngt speciellt de senaste 10 månaderna. Jag må trivas i Kstad men vill inte vara fast här för evigt. Får leta efter ngt i helgen och hoppas på de bästa.
 
Daniel kom även överraskande tillbaka häromdagen och har lyckats få mig att se en ny anime. Har nu sätt tre stycken olika vilket helt klart är en ökning mot tidigare.
Annat kul som hänt är att jag ringde och klagade på en restaurang och blev lovad en ny gratislunch av chefen, inte dåligt.
 
Slutligen kan de bara konstateras att onsdagen som kommer blir speciell då jag firar 8 månader med Jessica :) Verkligen super kul.
 
Nu är de tid att sova, ny dag nya möjligheter :)
 
/Mana
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0