22 September

Tjo Bloggis
Har haft två väldigt bra veckor sen sist jag skrev. Kan ju börja med att berätta att min sysselsättning denna terminen än så länge faktiskt har varit att kämpa med boken som jag pratade om i våras. Går absolut framåt och har massor med idér. Så tillsammans med Ogge kämpar jag hårt i bibblan.
 
Har även hunnit med annat under September, var bla i Helsingborg för två helger sedan och kollade på hundtävlingar. Var väldigt fint ställe dom hade de på och de var kul och se så mkt vovsingar :D Är så glad över att vara tillsammans med en så super gullig hundmänniska som släpar med mig på alla hundevangemang :)
 
September har även hunnit med en ommöblering på mitt rum, där bla bädsoffan försvann, istället blev de en extra säng. Detta är verkligen skönt då datorn kommer bort ifrån fönstret, dessutom var de väldigt mkt bättre att sova i säng istället för bädsoffan.
 
På Fest och korridorsfronten har framförallt Rickard taggat till ordentligt inför den nya terminen och två kvällar har vi återbekantat oss med folket i sjuan. Så var de också ikväll. Träffade en del nytt folk och hann med ett par runder med bordshockey, besstämde även till rickards förtjusning att de blev tacokväll imorgon. Är lite osäker på hur de kom fram till detta men nya bekantskaper är alltid kul.
 
Resterande delen av September misstänker jag kommer fortsätta i samma stil. Tragiskt nog blir året utan ishockey då de för andra gången på 7 år troligtvis blir ett helt år med lockout. Känns förstås sjukt tråkigt.
 
Nu när klockan närmar sig halv 3 ska jag softa en stund för att eventuellt ta en kopp te med ogge. Annars blir de sängen.
 
Sov Gott
 
/Mana "Jorge"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0