28 Mars

Tjo bloggis
Ser chockartat att de idag var exakt två månader sen jag skrev sist. Var har denna tiden blivit av? Tänk att de redan är påsk, vår och nästan april. Sen i slutet av Januari har tiden verkligen flygit fram. Under dessa två månader har jag hunnit med mitt första årsfirande, dragit ner på spelandet (av league of legends iaf), börjat spela mkt magic i korridoren samt försökt förstå mig på högskoleprovsmatten. Kan erkänna att sista biten fortfarande är ett stort orosmoment. Med nio dagar kvar till provdags känns de självklart nervöst.
 
April som kommer verkar dock ha väldigt bra förutsättningar. En viss granne ska äntligen flytta och detta i kombination med högskoleprovet borde leda till en väldigt rolig fest den 6 april. Innan dess blir de påskfirande i tre dagar nere i Lund med start i eftermiddag. Dessutom är de ny chans på skarpt läge den 11-12 april. Ska verkligen bli kul med ny chans där. I slutet av april bär de till sist av med en långhelg till Danmark. Så visst händer de grejer under våren.
 
Just nu sitter jag och lyssnar på ett härligt gyllene tider album, drömmer om sommaren och saker som komma skall. Tiden går verkligen så fort, är snart höst igen. Hoppas på en utbildning då så livet kan komma vidare till nästa steg. Har verkligen älskat tiden här i Kristianstad dock så vad är tre år till. Får passa på att njuta av livet i 20 års åldern så länge de går.
 
Lagom till att sommartiden infaller nu på söndag lägger jag upp en låt för att hälsa våren välkommen:
 
https://www.youtube.com/watch?v=JosPkgE3pxU
 
/Mana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0