20 april

Tjo Bloggis
Fredag igen, tiden springer iväg. Veckan som varit har varit en riktig sommarvecka med strålande väder varje dag.
Glädjen och energin på samt till jobbet fortsätter att öka och i tisdags hade fritids pyjamasparty, underbart :)
Gårdagen spenderades på en super mario tävling och jag slutade på en andra plats.
 
Dagen idag och helgen som kommer ska spenderas med familjen då pappa blir ett år äldre. Annars har jag sätt mkt film på sistonde, såg ikapp alla saw filmer och undrade hur sista filmen kunde vara så extremt dålig. Sen såg jag senaste star wars filmen och fick samma känsla. Där är 4.5 timmar jag aldrig får tillbaka, hade häldre diskat än å se sånt värdelöst skräp. Jag trodde inte det kunde bli sämre än episode 1 men här är vi nu.
 
Ska strax till jobbet och något som ser ut att bli ännu en solig dag.
 
/Mana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0