2018-01-01

Tjo Bloggis
Gott nytt år på dig :)
Jag är precis hemkommen efter en alldeles lagom "nyårsfest". Med mat, trevligt sällskap och tomtebloss.
Sista veckan på 2017 blev kanske årets bästa. Jag har hunnit med två övernattningar med gamla vänner, pubb och mkt ishockey. Som avslutning fick jag spendera årets sista timmar med två riktigt bra vänner som har stöttat mig mycket, speciellt nu under hösten. Tack för att ni finns <3
 
Nu när året är slut tittar jag tillbaka på 2017 och letar de bästa händelserna under året.
Det som fastnar är speciellt tre händelser.
Den första är jobbet och relationen med arbetslaget. Även om hösten har varit hård och stundtals kämpig har mitt älskade arbetslag alltid funnits där för mig. Tillsammans har vi hjälpts åt alla tider på dygnet för att skapa ett sammansvetsat team som alltid har levererat. Heja oss :)
 
Den andra händelsen är den tighta relation jag fått med en kollega och hans fru. Även om jag trivdes bra med honom redan under 2016 har relationen ökat ordentligt och vi är nu nära vänner. Härligt.
 
Den sista händelsen jag kommer komma ihåg från året är födelsedagsfirandet och helgen jag fyllde 31. Hela den veckan var viktigt för mig men just den helgen var extra bra.
 
Sen är det såklart fler bra saker som har hänt, är tacksam för de personer jag haft vid min sida och det många positiva saker som har hänt.
Slutligen blickar jag mot 2018.
Vad händer nu? Skönt med ett nytt år och nya krafttag. Kan lämna det som varit bakom mig på ett annat sätt nu när det är ett nytt år. Ser fram emot nya utmaningar på jobb och nya bekantskaper.
 
Tills nästa gång bloggis :)
 
/Mana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0